Wednesday, October 24, 2012

Assalamualaikum :D

almost 2years aku tak bukak pun blog nih ~ aisehh bile semalm aku terasa nk bukak , rase nak tergelak pun ada :D yelah ... zaman pak kaduk punye blog . 
aku rase mcm malas nk menulis novel dah . letih nak kena perah otak . but tgk lah , kalau aku rajin aku tulis sambungan cerita julia tuh , okeh ? ;)

so ape ceritanye sekarang ? entah .. biar aku melalut lalut dulu kot . hihihi
jeles lah tgk blog org views banyak . blog aku hapah tarak ~ ;P ni aku dlm semangat nak mengimarahkan*sesuai ke pekataan nih* blog aku yang haru ni . Bagi sokongan pliss ? hikhik
Nak story pasal ape ? Cuti ni dah la tak lama . bosan betol kena balik sekolah ... aisehh bile lah aku nak belajar menyayangi sekolah yerk ? hmm nanti lah . sayang tu tak boleh paksa2 . betol tak ?

hmm ................................................ malam2 cenggini tak bnyk story lah . sori la viewers . blog ni tak menarik sgt . yelah . just nak spill je ape yang trlintas dlm kepala hotak :D 
sampai sini aje kot buat mlm nih . later on aku continue !~ okeh ? 
trimas sebab sudi baca xD *kalau ade*


rase comel pulak budak bedua nih :D
Wassalam ~

No comments:

Post a Comment